Golgota o zmroku

Poniedziałek, 22 października 2012 · dodano: 22.10.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj postanowiłam zaatakować Golgotę o zmierzchu ,z czego się bardzo cieszę:)
Pod jeżdzając do niej miałam mieszane myśli, bo byłam pewna że nie wjadę z moimi przerzutkami (tył mi nie chce przeskoczyć na pierwszą przerzutkę).
Udało mi się wjechać bez problemu po drodze spotkałam betoniarę ,której wolałam zrobić miejsce niż wylądować pod jej kołami:)
Dalej pojechałam przez Mystków ,gdzie w pewnych miejscach jechało się już po ciemku ,a najbardziej mi się podobało jak jechałam przez las i nic nie było widać,więc moja lampka jak zwykle się spisała (cudo).
Po drodze spotkałam 3 sarny ,które były 3m przede mną ,jak już mnie zobaczyły to szybko uciekły:)
Dzisiaj zdjęcia będą kiepskie ,bo nie wzięłam aparatu tylko robiłam komórką .

Ścieszka rowerowa i jeszcze widno:)

Początek Golgoty

Dalsza część

A to jest betoniara której wolałam się usunąć:)

To jest widok z samej góry :)

Księżyc

Trochę dalej ,na zakręcie spotkałam 3 sarny:)

Pomnik

A tutaj jest ''Harry Potter'' tylko ledwo go widać:)