Przehyba

Niedziela, 21 października 2012 · dodano: 21.10.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj miała być szkoła, ale że nam zrobili mała wycieczkę ,więc przed nią postanowiłam się wybrać na Przehybę,bo o 12 miała być zbiórka na rynku w Starym Sączu.
Rano jak jechałam było zimno i troszkę trzymała mgła,postanowiłam powoli jechać żeby później długo nie czekać w Starym Sączu.
Koło rampy na Przehybę wyprzedziło mnie 3 rowerzystów,póżniej zrobili sobie przerwę więc ja ich wyprzedziłam. Jechałam sobie wolno i non stop stawałam bo robiłam zdjęcia i cały czas się zastanawiałam kiedy mnie wyprzedzą ,już nawet 3 km na liczniku miałam wolniej się już nie dało.Dopiero ich spotkałam na Przehybie po 20 minutach ,jak ja już sobie siedziałam i jadłam śniadanie.
A dzisiaj nie byłam w formie,w pewnym momencie myślałam że spadnę z roweru i przed żwirkiem zaczęło mnie strasznie naciągać,to chyba po tej nocce nie przespanej i braku ostatnio apetytu,i ciało odmawia posłuszeństwa.
Ale za to widoki na Tatry z Przehyby BEZCENNE,więc warto było.
A później do Starego i na mało wycieczkę na górę Parkową ,gdzie Lidzia poznała mnie ze swoim synem Arkiem :)
I mój licznik zaczyna mi się powoli psuć, największą prędkość miałam 20 km gdzie jak zjeżdzałam to nieraz 40 i więcej potrafiło być, a na Przehybę zrobiłam 28km, gdzie zawsze było 60km :)

Ostatki mgły

Jak stały obok siebie i grzały się:)

Już pięknie zaczyna być widać jesień:)

C.D.

Chwilkę przerwy na herbatę:)

Jesień:)

Ten widok to mnie dzisiaj aż zatkał :)

Z Przehyby:)

Nawet śnieg widać:)

Nawet miałam towarzysza:)

Widok na Beskid Sądecki:)

Przekaźnik

Schronisko

Panorama

A tutaj wycieczka klasowa:)

Schodki na Górę Parkową:)

Widoki z Góry

I tutaj postanowiliśmy się rozbić ,ale ja musiałam zmykać :)