Chomranice wieczorkiem

Piątek, 26 października 2012 · dodano: 26.10.2012 | Komentarze 0

Koło godziny 17 postanowiłam że wybiorę się na rower,tylko trasa nie długa bo byłam po nocce więc zmęczenie troszkę dokuczało.
Więc pomyślałam że wybiorę się do Chomranic do ciotki:)Od Bulwaru Narwiku do mostu Heleńskiego był straszny korek,fajnie było się poruszać gdy tyle aut stało :)
Jechało się bardzo dobrze ,ulice bardzo mało oświetlone(ale ostatnio polubiłam ciemności:)),chociaż gdy auta jechały z na przeciwka i raziły światłami to jednak strasznie mnie oślepiały i trzeba było zwalniać żeby gdzie nie wylądować :)
U góry na Rdziostowie pogonił mnie mały piesek, a ja jak zwykle jechałam sobie powoli i z głupiał:)
Gdy już przejechałam Klęczany to zaczęło powoli padać aż do Chomranic ,u cioci chwilkę się zatrzymałam i z powrotem do Sącza.Jechało się lepiej bo już był mniejszy ruch na ulicy.

U góry na Rdziostowie i widok Nowego Sącza :)

Tutaj oświetlona droga

Zamek:)

Rycerzyk ,i jeszcze sika:)))

Zamek i w tle mój cień:)