Jaworzyna Krynicka

Sobota, 29 września 2012 · dodano: 29.09.2012 | Komentarze 2

Trasa: NS-Złotne -Hala Łabowska- Runek(czerwony szlak)-Jaworzyna Krynicka-Runek-Bacówka nad Wierchomlą(niebieski szlak)-Wierchomla(czarny szlak)-Hala Łabowska(żółty szlak)-Składziste-Maciejowa -Nawojowa-NS

Dzisiaj postanowiliśmy odwiedzić Jaworzynę Krynicką,dalszą trasę ustalaliśmy w trakcie (z resztą zawsze tak robimy i wtedy są najlepsze wycieczki).
Dzisiaj miałam wywrotkę na samym początku przed Halą i jak zwykle musiałam wpaść w kałużę(na szczęście mniejszą) hehe.
Pogoda w niczym nie przeszkadzała jechało się bardzo dobrze,oprócz tego że tym razem mi szwankowały przeżutki,miałam moment gdzie postanowiłam zakończyć w tym roku sezon rowerowy ,ale nie wiem czy mi się uda wytrzymać.
Trasy okazały się rewelacyjne,a najlepsza była z Bacówki do Wierchomli można było się rozpędzić i cały czas jechać :)
Dzisiaj spotkaliśmy dużo rowerzystów ,nawet team ,i ojca z dzieckiem na rowerze (już trenuje 10 latka),i było dużo turystów których najlepiej to chyba przejechać:)))

Koło rampy w Złotnym

Trasa na Hale

A tu już po wywrotce i ta kiepska kałuża :)))

Hala Łabowska

I kot który żebrał :)))

Czerwony szlak do Runka

Trasa rewelacyjna:)

Twardy muchomor:)

Podjazd przed Jaworzyną

Jaworzyna Krynicka

Wyciąg

Szkoda że były chmury nad Tatrami

Bacówka nad Wierchomlą

I widoki z niej

Źródełko ,ale go nie polecam śmierdzi jajkami jak fiks:)

Trasa na Hale ,ale tej po lewej nie polecam ,bo pół drogi pcha się rower pod górę,męczarnia

I wyjeżdza się z góry przed schroniskiem na Hali