Pieniny

Wtorek, 25 września 2012 · dodano: 25.09.2012 | Komentarze 4

Trasa:NS-Przechyba-Homole-Biała Woda-Jaworki-Obidza-Piwniczna-Łomnica-Łabowska Hala-NS

Rano jak wyjeżdzaliśmy z domu to troszkę kropiło,gdy dojeżdzaliśmy do Przehyby to po drodze spotkaliśmy parę wycieczek z dziećmi. Ja dzisiaj postanowiłam powalczyć że sobą i wjechałam na drugiej przerzutce z tyłu na Przehybę,zajęło mi to dokładnie godzinę.Na Przehybie straszna było dzisiaj mgła,zrobiliśmy sobie chwilkę przerwy na posiłek i pojechaliśmy dalej.Dzisiaj przedobrzyłam z hamulcami więc gdy skręciliśmy na dawny szlak no to mnie z górki zaczęło strasznie rzucać w lewo i nie obyło się bez wywrotki,a nawet udało mi się mieć przy głowie tylnie koło hehe.
Dzisiaj to non stop coś mną rzucało że więcej by było wywrotek, jakiś fuks miałam do pewnego momentu kiedy to zanurkowałam głową w kałuży hehe.
A to dlatego że postanowiłam wymienić tylnie hamulce z przednimi i to był błąd.
To jeszcze przerzutki szwankowały ,łańcuch mi spadał masakra,a Rafał musiał non stop pompować koło bo mu powietrze uciekało.
Było dużo miejsc gdzie trzeba było rower wyprowadzać ,ale i tak się opłacało i słonko później wyszło- WYCIECZKA REWELACYJNA

Przehyba

A to ta fajna traska i już troszkę spokojniej :)

C.D.

Tu się bardzo dobrze jeździ i można się rozpędzić:)

Homole

A tu uderzamy w małe Pieniny

Już dawno nie widziałam tak pięknego ogiera:)

Chwilkę przerwy na kanapkę:)

I nie złe widoki:)

A to ja już po nurkowaniu:)

Zjazd z Obidzy do Piwnicznej

Koło trzeba do pompować

GraLo
| 19:46 środa, 26 września 2012 | linkuj Proponuję niedzielę:) Piękna trasa Kinia, haha chciałbym to widzieć:)
witched1
| 18:57 środa, 26 września 2012 | linkuj Nie zasypujcie tej kałuży,tylko spróbujcie sami nurkowania -rewelacja,a ile śmiechu :)))))
KAMAR14
| 16:40 środa, 26 września 2012 | linkuj Ładnie musimy się tam wybrać jeszcze w tym roku i zasypać tą kałużę ;)
zaratustra
| 08:15 środa, 26 września 2012 | linkuj Ładnie! Muszę się tam wybrać jeszcze w tym roku.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa podni