Radziejowa

Środa, 19 września 2012 · dodano: 19.09.2012 | Komentarze 1

Trasa:NS - Złotne -Cyrla - Rytro - Roztoka Ryterska - Radziejowa - Przechyba - Gaboń- S.Sącz -NS
Dzisiaj wymyśliłam wycieczkę na Radziejową,która okazała się hartkorem kiedy w górach złapał nas deszcz,a w dodatku ja wzięłam sakwę i bardzo ciężko się jechało na Radziejową bo cały czas boksowało mi koło tylnie ,a jak zjeżdzałam z górek to musiałam mocno siedzieć na siodełku żeby mnie nie przeważyło ,ale rewelacyjnie było.A jak prowadziłam rower na Radziejową ,to postanowiłam go troszkę "potresować" bo odmawiał na początku współpracy,dobrze że Rafał był wyżej bo niezły by miał ubaw :)
W Rytrze jakiś nowicjusz na rowerze wyprzedził nas ,ale oczywiście takiemu nie popuszczę i muszę go dogonić ,ale miał minę kiedy go wyprzedziłam ,bo z zawodowcami nie próbuje bo i tak żadnych szans nie mam :)
Jak z Przechyby zjeżdzaliśmy moje tylnie hamulce odmówiły współpracy i tylko mogłam liczyć na przód.
Pod koniec wyprawy mi przestał działać licznik, a Rafałowi poszła dętka.
A jak przyjechaliśmy do domu to byliśmy cali mokrzy,ale zadowoleni:)

Często podczas tej wyprawy trzeba było prowadzić rower,bo nie zawsze się nadawała do tego droga

Zjazd z Cyrli

A tu już Roztoka Ryterska i wycinka drzew

Roztoka i podjażdzik

A ten żwirek okazał się moim przekleństwem,bo non stop boksowało mi tylnie koło

Roztoka i już powoli psuje się pogoda

Górka pod Radziejową

A tutaj uczę komendy waruj, rower :)

Radziejowa

I żadnych widoków ,przez mgłę.
I na tym zdjęciu się kończy ,bo tak lało że już aparatu nie wyciągałam.