Rabka Zdrój

Wtorek, 24 lipca 2012 · dodano: 24.07.2012 | Komentarze 5

Dzisiaj postanowiłam się wybrać na Turbacz,ale nie udało mi się.
Więc dojechałam do Rabki.Po drodze w stronę Rabki często zatrzymywałam się,dzisiejsza wycieczka to było walka sama ze sobą czy dam rady w ogóle dojechać do Rabki,najgorzej było przed Mszaną Dolną,Bardzo dużo mi pomogła dzisiaj Karla wielkie dzięki.Dobrze że dzisiaj nikt że mną nie jechał
,bo na pewno by ze mną nie wytrzymał :).
Jak dojechałam do Rabki ,to tam się strasznie pogubiłam i jak chciałam wyjechać na główną drogę do Sącza to dopiero pieszych pytałam,a tak to jeździłam ponad godzinie po Rabce,żeby wyjechać:)W stronę Rabki rozbolała mnie z tyłu prawe kolano,i trzymało przez całą Rabkę,a w stronę Sącza przed Limanową to mi przeszło ta noga a zaczęła lewa i kolona trzymało do samego końca ,więc bardzo mi się ciężko jechało .Już myślałam że nie dojadę ,ale powolutku i się udało za to wszyscy mnie wyprzedzali nawet dziadziuś :)
Ta trasa nie należy do łatwych non stop są podjazdy,i strasznie obciążają kolana,to w dodatku jest bardzo ruchliwa przez samochody i tiry,a mało jest kierowców którzy grzecznie wyprzedzają rowerzystów,niestety :(
I na dzisiejszej wycieczce potrafiłam wypić 3 litry wody:)
I tą wycieczkę dedykuje Karli,dziękuje sąsiadko za wsparcie :)

Początek

Sącz jeszcze we mgle

Takich podjazdów i gorszych to było non stop

Przehyba

Rynek w Limanowej i chwilkę przerwy

Słoń na szczęście:)

ŚW. Kinga i Jan Paweł II

A to nie będzie Turbacz?

Kościółek w Rabce

Pomnik Jana Pawła II w parku

Park w Rabce

A następnym razem pojadę na Turbacz od Tylmanowej :)

Ten termometr strasznie mi się podobał:)

Chwila odpoczynku i przegryzka:)

Stara straż pożarna ,rewelacyjna:)

Powrót do Sącza,zdjęcie z Limanowej

Kościół z pomnikiem w Limanowej

Chwilkę przerwy w Limanowej , obok siedział dziadek z wnuczkiem i karmili gołębie:)

Św. Franciszek też kochał zwierzęta:)

vuko83
| 16:55 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Gratulacje! A zdjęcie z podpisem "A to nie będzie Turbacz?" to będzie raczej Luboń Wielki, zdjęcie w Wikipedii nawet takie samo :D

Luboń Wielki
witched1
| 16:25 środa, 25 lipca 2012 | linkuj To akurat nie byłam ja,bo dopiero o 7.30 wyjechałam z domu,i teraz już mam kask a nie czapkę.
I nie musicie się martwić że was pogrąże bo wy za to robicie rewelacyjne tempa,gdzie ja bym nie dała rady.
KAMAR14
| 16:04 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Mnie jeszcze tak daleko nie widzieli. Pewnie jeszcze w tym roku dojdziesz do dwóch setek, wtedy już całkiem nas pogrążysz.
GraLo
| 13:40 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Ładnie:) wiesz Kinia chyba Cię mijałem na Wysokim jechałaś prze 7 rano z plecakiem i chyba w czarnej czapce, zastanawiałem się kto to jedzie tak ładnie ciśnie pod górę (nie poznałem Cię). Gratulację piękny dystans w nie łatwym terenie. Pozdrawiam
karla76 | 13:00 środa, 25 lipca 2012 | linkuj jesteś wielka sąsiadko!!!Gratuluje dystansu!!!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oduma