Chomranice

Wtorek, 10 lipca 2012 · dodano: 11.07.2012 | Komentarze 0

W niedziele jak byłam u rodziny zapomniałam sobie wziąść cukinie,więc pomyślałam że podjadę dzisiaj że miały być małe to dużo nie będę dźwigać.
Trasę do Chomranic zrobiłam tą samą,ale z powrotem , to już chciałam sobie ulepszyć i pojechać skrótami które się okazały dłuższą trasą.
Bo postanowiłam pojechać przez Wole Marcinkowska,i wyjechać w Klęczanach koło klubu.Ale tak nie zrobiłam tylko pojechałam dalej,gdzie miałam górki i zjazdy,nawet się fajnie jechało tylko strasznie mi dawały w kość cukinie bo się później okazało że ważyły ponad 5kg.
W końcu ta dróżka doprowadziła mnie do lasu i się urwała ,ale postanowiłam że pojadę dalej i wylądowałam w lesie,troszkę się po nim poplątałam i nasłuchiwałam aut bo miałam nadzieje ze wyjdę na drogę w Rdziostowie.Ale nic nie słyszałam więc postanowiłam wyjść ,żeby się nie pogubić.
Więc znalazłam następną drogę i dojechałam do domu i mi się skończyła, a że nie chciało mi się wracać ,postanowiłam przejść przez pole .Ale było zdziwienie kobiety która tam mieszkała ale znalazłam drogę asfaltowa i cały czas się jej trzymałam ,w końcu zaczepiłam kogoś jak mam dojechać do Sącza i wyprowadził mnie na Rdziostów koło szkoły.I tak droga powrotna zajęła mi prawie 2 godziny,a wróciłam tak padnięta ,ale muszę tą trasę kiedyś sobie sprawdzić jeszcze raz .

Najpierw z psami ma rower

Kamieniołom w Klęczanach

Tutaj stałam 15 minut żeby zrobić te zdjęcia

A to jest pomnik w Klęczanach,czy może ktoś wie co to za pomnik?

Tu zaczyna się trasa na Wole:)

Ciocia,wujek i kuzynka ,która postanowiła mi pomachać podkoszulkiem :)

Chełm

Widok z Woli

Tutaj skończyła mi się droga :)