Przechyba,Radziejowa

Wtorek, 25 czerwca 2013 · dodano: 25.06.2013 | Komentarze 2

Trasa:NS-Przehyba-Radziejowa-Rostoka Ryterska-ST-NS
Pogoda dopisała,i na moście przed rondem koło Starego Sącza spotkałam Arka,tak mi się wydaje:)

Połowa trasy do Przechyby i troszkę ochłody:)

Od tego momentu pojawiły się muchy

Tatry

Schronisko i pustki

Oczywiście wywrotka musi być w górach,bo tak to by się nie udała wyprawa:)

Powoli zaczyna pojawiać się coraz więcej chmur

Tutaj dosyć ładna trasa,a tak to mokro ślisko,i pełno kałuż obok których rower się zapadał

Wieża na Radziejowej

A tutaj już obok,i szybko ucieczka na górę przed muchami:)

W końcu coś widzę bo ostatnio jak tutaj byłam ,to straszna mgła była

Chmury straszą

A rower na dole sobie stoi:)

Zjazd na Rostokę Ryterską i nagle wycinka,ale nic jadę zobaczyć może się uda przejechać:)

I blokada przez drzewa,ale to jest trasa rowerowa więc przenoszę rower przez nie,a leśniczy patrzą się na mnie jak na szaloną:)A ja do nich: że to trasa rowerowa ,a oni: że muszą być jakieś przeszkody i śmiech:)

Najlepsza cześć wyprawy już za mną:)

Petroslavrz
| 20:04 czwartek, 27 czerwca 2013 | linkuj Często dojeżdżam w Beskid Sądecki pociągiem do Rytra (moja ulubiona stacja). Zawsze gdy udawałem się latem na stronę Pasma Radziejowej gdzieś po drodze była wycinka drzew na szlaku... Widzę, że tradycja ta jest przez leśników kontynuowana :)
vuko83
| 18:20 wtorek, 25 czerwca 2013 | linkuj Jedna z tras, które mam zamiar zaliczyć w lipcu. Ładne widoki - ale szkoda, że nie da się powiększyć panoram.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chorz