Góry

Wtorek, 14 maja 2013 · dodano: 14.05.2013 | Komentarze 1

Trasa: NS-Złotnie-Barnowiec-Skrót zielonym szlakiem-Czerwony szlak na Hale-Hala Łabowska-W stronę Runka-Za szałasem skręt w lewo-Stokówka-Dolina Łabowca-Rozdroże pod Kobylarką-Łabowa-Uhryń-NS

W końcu zdecydowałam się kupić spd i buty,i dzisiaj postanowiłam je wypróbować.
Wywrotka była jedna i to na samym początku na dróżce rowerowej:).
Rafał pokazał mi dzisiaj dużo nowych skrótów:)
A ja miałam do Hali Łabowskiej blokadę i bałam się zjeżdzać ze zjazdów,ale strasznie mnie to drażniło i się wkurzałam,nigdy czegoś takiego nie miałam .Wydaje mi się że jeszcze się nie oswoiłam ze swoim nowym rowerem i może dlatego, żadnej przyjemności z jazdy nie miałam.Po przerwie z Hali postanowiłam że tak dalej nie może być i zaczęłam wracać do swoich szaleństw i zjazdów i w końcu mogłam się cieszyć jazdą:)
I dlatego teraz jak będę mieć wolne to wypad w góry i jak najwięcej zjazdów,aż wejdzie mi to w krew tak jak w tamtym sezonie:)

Tutaj zaraz za przystankiem skręciliśmy i w górkę:)

Jak zwykle napotkałam zwierzątko czyli salamandrę,oprócz tego jastrzębia ale był za szybki żeby mu zrobić zdjęcie:)

Zaczyna w końcu słonko świecić:)

A to jest pierwszy skrót ,gdzie wjeżdza się na czerwony szlak

Niestety w niektórych momentach zepsuta nawierzchnia przez ciężki sprzęt i drzewa

Myśmy przyjechali tym zielonym szlakiem,a tu już można jechać na Cyrle albo na Hale :)Myśmy wybrali Hale

A tutaj zrobiliśmy sobie przerwę na jedzonko:)

Pierwszy raz spotkałam się tak wysoko w górach z krowami,dobrze że miały dzwonki na szyi to było je słychać z daleka,chociaż na początku myślałam że to mój rower:)

Jak zawsze widoczki rewelacyjne:)

Pomnik pamięci

Hala Łabowska

Droga do Runku

A ten zjazd w prawo prowadzi do Wierchomli:)

A droga jest taka:)

A myśmy pojechali w lewo zaraz za szałasem:)

I zjechaliśmy na Stokówkę

A później Doliną łabowca

Rozdroże pod Kobylarką,w stronę Hali

Po drodze widoczki

A tu już widok z Uhrynia :)