Hala Łabowska nocą

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 10.05.2013 | Komentarze 3

Trasa: Nowy Sącz- Złotne - Stokówka - Hala Łabowska - Stokówka - Złotne - Nowy Sącz

W dzień było zbyt gorąco żeby wybrać się na rower,więc razem z Rafałem postanowiliśmy się wybrać pod wieczór,po 18 wyjechaliśmy.
O tej porze było tak jak ja lubię czyli w sam raz :)ani za gorąco ani za zimno.
Po drodze na Hale spotkaliśmy jelenia z sarną,w niektórych momentach były wycięte drzewa,a ja pierwszy raz byłam w górach na moim rowerku:)spisał się rewelacyjnie choć na razie jeszcze nie szalałam:)
Na Hali pustki (nie dziwię się skoro koło 21 byliśmy),za to ile śmiechu,bo są tam 3 koty które sprawdzały nas,a przy tym tak strasznie szalały :)
Gdy ju zjeżdzaliśmy to lampka mi strasznie goniła i postanowiłam ją poprawić i pech urwało się zapięcie i przez ponad 15 minut w ciemnym lesie kombinowaliśmy z Rafałem żeby ją przypiąć,w końcu wylądowała na moim kasku:)

Zachód słońca

A to jest ta droga którą najbardziej lubię:)

Stokówka gotowa do jazdy ,nawet zaprasza rowerzystów:)

Tu już powoli się ściemnia

W niektórych miejscach pełno było ściętych drzew

Schronisko

Dwa rozrabiaki,żeby to zdjęcie zrobić to musiałam je przekupić batonikiem:)

Sprawdzenie lampki,baterie były słabe,ale postanowiłam nie zmieniać:)

Lampka wylądowała na kasku, przywiązana sznurkami :)

witched1
| 20:39 wtorek, 14 maja 2013 | linkuj Owszem rowerek rewelacyjny ,ale moja osoba to już mniej :)
I jak będę mieć więcej wolnego,to zrobię sobie maraton tym razem w górach:)
KAMAR14
| 18:41 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Ona nadaje się na długie maratony, bo może jechać dniem i nocą ;)
GraLo
| 19:40 piątek, 10 maja 2013 | linkuj Kinia jak nie jeździsz to cisza na blogu a jak już wyskoczysz gdzieś to zawsze zadziwiasz:)pochwal się rowerkiem, wygląda bardzo zacnie a i sama Twoja osoba bardzo pro:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asudo