Dzisiaj ból i łzy

Czwartek, 11 kwietnia 2013 · dodano: 11.04.2013 | Komentarze 0

Trasa:Nowy Sącz,Królowa Górna,Florynka,Grybów,Ptaszkowa,Królowa Górna,Nowy Sącz
Na początku wyprawy strasznie wiało,ale postanowiłam się skupić na jeździe,więc w pewnych momentach to nawet już nie zwracałam uwagi na to wietrzysko.
Rafał zaproponował mi żebym przez 10-15 minut jechała spokojnym tempem a później przez 2-5 minut z całej siły i tez tak robiłam i było wszystko w porządku.
Najgorsze się zaczęło koło wjazdu na Binczarową,myślałam że nie wjadę taki złapał mnie ból mięśni że aż pociekły mi łzy,ale powoli i się udało( odzywają się chyba skutki uboczne po grypie,gdzie miałam bóle mięśni),ale postanowiłam dalej jechać i za każdym razem gdy mocniej przyłożyłam to mnie bolało,ale się nie poddam i będę jeździć do skutku dopóki mi nie przejdzie.Małe podjazdy a ja ledwo wjężdzam albo staje bo nie mogę wytrzymać,plus jest tylko taki że mi wzmocni psychikę ,mam nadzieję:)

U góry na Binczarowej

Zjazd do Grybowa

Ptaszkowa,i mały podjazd,a ja ledwo na niego wjeżdzam