Upór baby :)

Środa, 10 kwietnia 2013 · dodano: 10.04.2013 | Komentarze 1

Od rana planowałam sobie dzisiaj że pójdę na rower,po południu pogoda się troszkę zepsuła,ale to mnie nie zniechęciło bo za chwilkę pojawiło się słonko.Gdy wyszłam już gotowa na pole to zaczynało się chmurzyć ale miałam, nadzieje że nie będzie lać myliłam się lunęło ,tak się wkurzyłam że postanowiłam jednak pojechać nie po to się ubierałam żeby wrócić do domu :)
Do Jamnicy cały czas lało,wjazd na Golgote już był bez deszczu,ale za to moja kondycja na razie jest do niczego aż 3 razy musiałam stawać żeby sobie dychnąć.
Na samej górze zaczęło grzmieć ,na szczęście tylko 3 razy i szybko gdzieś przeszło, pod sam koniec to już słonko świeciło.
Mam nadzieje tylko że mi się od Rafała nie dostanie bo go troszkę zmoczyło,jednak błotnik to jest rewelacyjny wynalazek:)bo ja byłam sucha :)
Jeden minus tej wyprawy rower będę musiała umyć:(

Jeszcze nie pada

,,Płynie sobie strumyk z Golgoty''

Wjazd i 1 zejście z roweru

A w górach już słonko się przebija:)

,,Harry Potter"

Druga droga to jest Golgota

W końcu upragnione słonko:)