C.D. Hali Łabowskiej

Czwartek, 28 czerwca 2012 · dodano: 29.06.2012 | Komentarze 0

Tym razem trasa przebiegała przez ns - jamnica - kamionka - królowa polska - bogusza - kotów - łabowa - łabowiec - łabowska hala - składziste - maciejowa - frycowa - nawojowa - ns .
Drogą asfaltową jechało się spokojnie i czysto,dopiero kiedy wjechaliśmy w las ,to się zaczęła prawdziwa jazda z dodatkiem błota :)
Po drodze wyszedł nam młody jelonek i się przyglądał chwilkę,a salamandrze pomagałam przejść szybciej w zarośla.
Gdy wjeżdzaliśmy na Halę to spotkaliśmy 2 rowerzystów którzy zjeżdzali i jednego turystę.
Na Hali byliśmy o 21.10 ,ja chwilkę musiałam sobie odpocząć bo przed schroniskiem złapała mnie kolka i trzymała już do samego końca,w końcu o 21.30 zaczęliśmy zjeźdzać .Trzeba było jechać po woli bo że słabo było widać drogę to w dodatku było ślisko.
Ale za to towarzyszyły nam świetliki,których było pełno i rewelacyjnie wygłądały w tych ciemnościach:)
Gdy już dojechaliśmy do domów ,to szła mała ekipka mieszkańców z psami,które nas pogoniły to w dodatku na jednym o mało bym się nie zabiła bo mi wyskoczył przed koło .

Początek

Salamandra

Widoki z podjazdu na Hali

Na tym zdjęciu jest schronisko:)

Na tym zdjęciu dosyć czysto wyszłam :)

Most kolejowy na obwodnicy

Ścieszka rowerowa i pustki:)

drogowcy poprawiali znaki rowerowe:)