Hala Łabowska c.d.

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj zgadałam się z Rafałem że podjadę do Łabowej i będziemy wjeźdzać na Halę Łabowską.
Jechało się bardzo dobrze,tą trasą bardzo szybko wjechała się na Halę,w paru miejscach stawałam żeby się troszkę ochłodzić przy strumyczku:)
W schronisku to chyba sobie zapamiętał nas ostatnio ten mały piesek bo nas na odległość obszczekał:)
Drogą powrotną kierowaliśmy się na Złotne,wiec jechaliśmy cały czas szczytem,w nie których miejscach trzeba było schodzić z rowerów bo się nie dało jechać,ja nawet w jednym miejscu wyhamowałam na gałęziach drzewa:) , dzięki temu zatrzymałam się i mogłam sobie zobaczyć Tatry ,które było dobrze widać.
Tym razem spotkaliśmy pięknego jelenia,przeleciał przed nami,a ja dzisiaj miałam szczęście do kałuż non stop do nich mi się wjeżdzało :)
Gdy zjeżdzaliśmy ze Złotnego to się okropnie jechało bo strasznie muszki pchały się do oczu i ust ,musiałam założyć okulary. Dobrze że dzisiaj było jeszcze w miarę jasno to widziałam drogę ,gdy wyjechaliśmy na Nawojową to Rafał pojechał w prawo a ja w lewo do Sącza, w domu byłam o 22.40.

W Maciejowej spotkałam takie pięknego konia:)

Tutaj czekałam na Rafała

Nawet fajna bryczka:)

Jedno z wielu strumyczków przy których się chłodziliśmy

Widok w Hali Łabowskiej

Schronisko

Mapka ,i wiele możliwości do Hali Łabowskiej ,mam nadzieje że wszystkimi uda mi się w tym roku dojechać:)

Przyjechaliśmy z prawej strony a wracaliśmy lewą stroną:)

Taką trasę mieliśmy a nawet i gorszą,rewelacyjnie:)

Tatry

W to drzewo to na pewno szczelił piorun