nowy sacz-kamionka mala-królowa polska-królowa górna- bogusza-binczarowa-florynka-kąclowa-grybów-cieniawa-paszyn-piątkowa nowy sacz

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 30.04.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj wybrałam się po 6,jechała się bardzo dobrze nie było wiatru ani gorącą.
Po drodze były podjazdy,więc się trochę zmęczyłam,ale i poszalałam na zjazdach.
Wzięłam sobie 2 batoniki ale chyba nie potrzebnie bo było tyle much więc miałam czyste białko(hahaha).
Widoki jak zwykle rewelacyjne,dzisiaj było czyste niebo więc w Cieniawie można było zobaczyć Tatry.

Sarenki dalej mieszkają w Królowej

A do koni po drodze to ja mam szczęście

Podjazd na Binczarową

Na szczęście "mój domek" jest (hahaha)

Na żywo tatry lepiej widać ,niż na tym zdjęciu

karla76
| 20:55 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj ee tam:)trza się wstrzelić w pogodę:)mi się parę razy udało:)Tobie też:)
witched1
| 19:40 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj Chyba do tych zdjęć ,co są Tatry będą potrzebne lupy:)
KAMAR14
| 17:53 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj U mnie też na paru zdjęciach trzeba napisać gdzie te Tatry są. Niby takie wysokie góry a tak słabo widać ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa esukc