• Sprzęt Jeko-orbeg

7 życzeń

Środa, 12 sierpnia 2015 · dodano: 13.08.2015 | Komentarze 0

TRASA:NS-ST-GABOŃ-PRZEHYBA-GABOŃ-ST-NS

Schronisko na Przehybie -według mojego aparatu:)...

...przekaźnik...

...niebo było pełne gwiazd,i udało mi się zobaczyć aż 7 spadających gwiazd-a mój aparat jak zwykle pokazuje jedną wielką czarną plamę:)...

...tym razem mtb pojechałam, a w tle odrobinkę było widać światła z Nowego Sącza...

...zjazd do Gabonia -według mojego aparatu:),w nocce niestety się tak nie da zaszaleć jak w dzień bo widoczność jest kiepska,a nie mam zamiaru wylądować na grzbiecie sarny,ale uwielbiam jeździć,zwłaszcza po górach bo przeżycie jest rewelacyjne:)...

...gdzieś po północy w Starym Sączu,a dokładnie to objazd rynku:)...

...dworzec kolejowy pięknie oświetlony:)...

Wypad z Rafałem,bo sama o tej porze to raczej bym nie wyjechała,bo wyobraźnia to by mi dopiero pracowała,a tak to raźniej i nie myśli się o głupotach ze zaraz z krzaków wyjdzie jakiś wilkołak albo coś innego:),chociaż jakbym miała sama jechać to bym pojechała wcześniej ,a zjechać już bym mogła sama,jakoś mniej mnie to przeraża :)
Wyjazd na górę nadal był męczący przez gorąc ,ale na zjeździe to troszkę nas przewiało zimnem ,którego ostatnio brakuje:)
I jakby nie było to pierwsza w tym roku nocka i pierwszy raz na Przehybie o tej porze :)