• Sprzęt Mix-orbea

Wkoło Jeziora Czorsztyńskiego

Piątek, 7 sierpnia 2015 · dodano: 07.08.2015 | Komentarze 0

TRASA:NS-ST-PODEGRODZIE-JAZOWSKO-MASZKOWICE-ŁĄCKO-TYLMANOWA-OCHOTNICA DOLNA I GÓRNA-KNURÓW-MANIOWY-CZORSZTYN-SROMOWCE WYŻNE-NIEDZICA-FALSZTYN-FRYDMAN-DĘBNO-KNURÓW-OCHOTNICA GÓRNA I DOLNA-TYLMANOWA-ŁACKO-KADCZA-ST-NS

Wyjazd o 3.40,na ulicach pustki i przede wszystkim brak ukropu:)

...już u samej góry na  Ochotnicy Górnej...

...słonko już wstało i jeszcze nie daje w kość...

...a teraz najfajniejszy zjazd do Knurowa,na którym strasznie zmarzłam ...

...nawet bociany się tuliły z zimna,bo w górze pięknie słonko świeciło a jak zjechałam w dół to było straszna mgła...

...w Knurowie-turystyka rowerowa:)...

...więc włączyłam światła ,żeby było lepiej mnie widać...

...i nawet zaczęłam ubierać nogawki ,bo tak zimno było...

...mgłę już zostawiłam za sobą i znowu jadę w słonku,i nogawki ściągam i chowam do plecaka,dzisiaj to chyba będzie kiepska widoczność bo całe jezioro we mgle...

...tym razem kieruję się na Niedzicę w lewo...

...a później w prawo na Niedzicę i znowu mgła...

...po drodze do zamku i zapory ,jest park miniatur...

...zamek w Niedzicy i zapora...

...zamek w Niedzicy...

...Tatry przez mgłę też było kiepsko widać...

...mój cień,rower,zapora:)...

...rewelacja...

...zamek w Czorsztynie kiepsko było  widać ,bo mgła powoli z niego schodziła:)

...droga do Dębna,i w dole nadal utrzymuje się mgła,może i lepiej bo przynajmniej gorąco nie dawało się tak we znaki...

...droga powrotna przez Ochotnicę Górną,na szczęście wjazd od strony Knurowa jest prawie cały czas w cieniu bo inaczej to bym chyba spadła z roweru, bo słonko już tutaj takie łaskawe nie było i świeciło na całego...