Pierwsza poważna nocka

Czwartek, 4 lipca 2013 · dodano: 05.07.2013 | Komentarze 3

Trasa:NS-Homrzyska-Stokówka-Hala Łabowska-Czerwony szlak w stronę Runka-Zjazd do Wierchomli-Piwniczna Zdrój-Rytro -ST-NS

Wyprawę zaczęliśmy po 20.00,szybko podjechaliśmy do Homrzysk a później za szlaban i do góry na Stokówkę. W pewnym momencie jak jechaliśmy to było słychać jak w lesie kręci się wielki jeleń,długo biegł z nami tylko on lasem i nawet było słychać jak burczy,miałam takie wrażenie że zaraz wyskoczy i da nam popalić.
Strasznie długo dzisiaj się ciągła ta droga do schroniska,podłoże przy świetle wydawało się równe,ale tak nie było:)
Przy schronisku na Łabowej byliśmy o 23.00,mały posiłek i trzeba było ubrać długie rękawki i w dalszą drogę.
Od schronisko w stronę Runku rewelacyjnie się jechało.
Był nawet moment że krzyczałam do Rafała żeby szybciej jechał,a teren był strasznie nie równy i oczywiście musiało się skończyć wywrotką jego i moją:)
Dalej gdy jechaliśmy w ciemnościach pokazały się dwie pary oczu,które stały i patrzyły na nas,myśleliśmy ze są to wilki bo w ogóle nie uciekały i niskie były.Dopiero jak przyświeciłam okazało się ze jest to jeleń ze sarna:)dalej też taką parę spotkaliśmy:)
Najlepsze było przed nami czyli zjazd do Wierchomli,co jakiś czas trzeba było gwizdać lub krzyknąć ,żeby nam nie wyskoczyła żadna sarna,bo nie chciałabym mieć z nią bliskiego spotkania.
W nocy jednak trzeba jeździć ostrożniej,ale nie ma porównania z dniem ,a powróciliśmy o godzinie 2.30 .

Jeszcze widno:)

Coraz ciemniej

Nad miastem jeszcze widno:)

Już nie daleko do schroniska:)

Odpoczynek przy schronisku

Widoków nie będzie, bo było zbyt ciemno:)

Czerwonym szlakiem z stronę Runka:)

Droga do Wierchomli,to jest raj dla mtb:)