Trening-ciąg dalszy:)

Czwartek, 18 kwietnia 2013 · dodano: 18.04.2013 | Komentarze 3

Trasa: Nowy Sącz - Binczarowa - Nowy Sącz
Po dwóch dniach przerwy , ciąg dalszy treningu. Myślałam że będę gorsza,ale postanowiłam dać z siebie wszystko, i w pewnym momencie miałam mroczki przed oczami:)
Troszkę wtedy zwolniłam żeby mi przeszło,jak już było w porządku to zaraz z powrotem narzuciłam sobie tempo ,że u góry na Binczarowej byłam o 7 minut wcześniej niż ostatnio:)
Tam chwilkę przerwy na góralka i z powrotem do domu.

Coraz mniej śniegu:)

Dzisiaj wjazd na Binczarową zajął mi 5,55 minut ,o 7 minut lepiej niż ostatnio

A tu już po zjedzonym góralku,pełna sił na drogę powrotną:)

Fajnie słonko się przebijało przez drzewa:)

Jeszcze drzewa są łyse ,może w końcu się wszystko zazieleni:)

witched1
| 16:01 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj Po to robię te treningi, żeby się wzmocnić po zimie :)
KAMAR14
| 07:55 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj Tak, teraz już zamiast wycieczek to treningi robi.
GraLo
| 18:45 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Czyniąc takie postępy to niedługo wyjedziesz tam w 2 minuty:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzedm