Limanowa

Poniedziałek, 2 lipca 2012 · dodano: 03.07.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj postanowiłam że pojadę sobie na Limanową przez Krasne Potockie ,Wysokie,a później wrócę przez Mordarkę ,Pisarzową, Męcinę ,Chomranice,Klęczany i tak też zrobiłam. Wcześniej spotkałam Rafała i mu mówiłam jakie mam plany na dzisiejszą wycieczkę , jak ma ochotę to się może przyłączyć. Wiec wybraliśmy się razem ,na początku nadal trzymał ukrop później powoli popuszczał,ja powoli wyjeżdzałam na podjazdy,oczywiście parę zdjęć zrobiłam. W Limanowej chwilkę sobie usiedliśmy na rynku i batoniki jedliśmy bo strasznie głodna byłam:)
A później prawie cały czas z górki się zjeżdzało nawet jakiś rowerzysta nas wyprzedził ,ale oczywiście Rafał go dogonił i ledwo ich widziałam,ja próbowałam dogonić tego rowerzystę ale w Kłodnym zakręcił w prawo i nie miałam już okazji,ale w Sączu wyprzedziłam jakiegoś młodszego rowerzystę chociaż troszkę się namęczyłam.
Bardzo dobrze się jechało bo było czyste niebo i księżyc świecił,chociaż pół zdjęć musiałam skasować bo nic na nich nie widać- niestety:(

Na samym początku

Widok z górki

A tutaj widok na Chełm

Ciąg dalszy

Tutaj po drugiej stronie

A to zdjęcie mi się najbardziej podoba:)

Tutaj ledwo widać góry przez te chmury

Znowu widok na Chełm

Mały staw dla ochłody:)

Zaćmienie słońca i nasze połatane drogi

Z Limanowej na rynku

Takie fajne figurki były w tym pomieszczeniu

Księżyc

Krzyż w Klęczanach

I tuż trochę gorsze zdjęcie,bo na żywo pięknie wyglądało:)