Dzisiaj na spokojnie

Piątek, 18 maja 2012 · dodano: 18.05.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj postanowiłam nie szaleć zbytnio,ze względu na to że mam nockę.
Więc najpierw wzięłam swoje diablice na rower a później pojechałam do cioci do Chomranic.Po drodze często się zatrzymywałam i podziwiałam widoczki i jastrzębia który szybował. Jak dojechałam to ciocia robiła sobie przy oczku ,chwilkę sobie posiedziałam a później wyciągłam kuzynkę i pojechała ze mną na cmentarz do babci.
Dzisiaj był okropny wiatr, że mocny to w dodatku zimny,po drodze w Marcinkowicach i Klęczanach służba drogowa malowała pasy.

Moje diablice :)

Widoki z Rdziostowa

Kamieniołom w Klęczanach

Ciocia przy oczku :)

Chełm z cmentarza

Stary Kościółek w Chomranicach

witched1
| 19:22 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Z nimi raz leżałam ,ale zaraz się podnosiłam i dalej jechałam.
I pech chciał że jak byłam z nimi na rowerze to nas auto potrąciło,na szczęście nikomu nic się nie stało,i dalej możemy sobie jeździć na rowerku :)
I mają być biało -czarna a nie biało-czerwona jak flaga :)
KAMAR14
| 17:37 sobota, 19 maja 2012 | linkuj O, nie jeden tylko dwa ;), takie biało-czarne (nie powinny być biało-czerwone? ;))
| 17:34 sobota, 19 maja 2012 | linkuj Ten pies to tak zawsze potulnie przy rowerze człapie, nie boisz się że zaliczysz przez niego lądowanie ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iechc