Kamionka Górna z tęczami

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 20.04.2012 | Komentarze 4

Dzisiaj pod górkę wjeżdzało się ciężko,ale troszkę wyżej zaczął padać deszczyk i tego właśnie było mi potrzeba.Po drodze widziałam 7 tęczy,w tym 2 mój aparat złapał.
Na samej już górce widoki są rewelacyjne,i ostatnio coś mam szczęście do koni,tylko tym razem był właściciel,orali w polu.

Tutaj jest jedna z tęcz

A tu następna

Widok z wyciągu

Tutaj też widok z wyciągu,tylko troszkę słonko przeszkadzało

Anonimowa karla76 | 12:31 sobota, 28 kwietnia 2012 | linkuj cudo sąsiadko niedługo się wproszę na jakieś wyprawy!brakuje mi was bardzo!
uściski
KAMAR14
| 13:17 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Właśnie, moje nie są tak ostre a aparatu nie mam zamiaru wozić ;)
witched1
| 07:56 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Zdjęcia robię aparatem,który powinnam już dawno wymienić.
Ale że go lubię to niech jeszcze mi troszkę posłuży :)
KAMAR14
| 17:38 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Zdjęcia robisz telefonem czy aparatem? Z telefonu chyba tak dobrze nie wyjdą.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stkim