Nowy Sącz-Rdziostów- Klęczany-Chomranice-Tęgoborze-Dąbrowa-Wielogłowy-Nowy Sącz

Piątek, 13 kwietnia 2012 · dodano: 13.04.2012 | Komentarze 7

Pogoda dzisiaj jest rewelacyjna,aż się prosi żeby wsiąść na rower i gdzieś się przejechać.
Jechało się rewelacyjnie ,może tylko z jednym ale był bardzo duży ruch.
Ale dla tych widoczków warto było pocierpieć troszkę tych spalin.
Zdjęć porobiłam dużo, ale jak przyjechałam do domu to się okazało że są tylko 3 (hahaha)i to z początku wycieczki.

vuko83
| 20:50 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj Szkoda tych "znikających zdjęć" ;)
witched1
| 19:46 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Tą trasę muszę sprawdzić jeszcze raz,bo wydaje mi się że mniej będzie na niej kilometrów.
KAMAR14
| 16:30 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Jeżeli ta średnia wyszła dobrze to ukłony, możesz bez problemu przyjeżdżać na treningi ;). GraLo ma ciekawe znajome.
Co do zdjęć, to nad edytorem tekstu jest ikonka "zdjęcie". Trzeba tam wkleić adres url grafiki np. z "Picasa Web" pzdr.
witched1
| 15:46 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj A czy ktoś mi powie jak tutaj dokłada się zdjęcia
| 15:30 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Pewnie dlatego że też byłeś na tej wycieczce,a aparat uchwycił twój rower :)
GraLo
| 21:16 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Skro na Twoim avatarze jest mój rowerek to chyba się znamy;) pozdrawiam
adriano88
| 16:27 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Fajnie że na BS pojawiają się bikerzy z okolic - witam :)
(Sam tutaj od niedawna mam profil)

Mała wskazówka: jeżdżąc w terenie trzeba zdublować liczbę kilometrów w dwóch polach ("Wszystkie km" i "Km teren"), przy dodawaniu wpisu (można edytować). Ta wycieczka nie jest zliczana do wszystkich statystyk.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iadls