• Sprzęt Mix-orbea

Spissky Hrad

Niedziela, 4 października 2015 · dodano: 04.10.2015 | Komentarze 0

TRASA:NS-ST-RYTRO-PIWNICZNA ZDRÓJ-MNISZEK NAD POPRADEM-STARA LUBOVNIA-PLAVNICA-SAMBRON-BAJEROVCE-KRASNA LUKA-TORYSA-BREZOVICKA-NIZNY SLAVKOV-BIJACOVCE-SPISSKY HRAD-BIJACOVCE-NIZNY SLAVKOV-BREZOVICKA-TORYSA-KRASNA LUKA-BAJEROVCE-SAMBRON-PLAVNICA-STARA-LUBOVNIA-MNISZEK NAD POPRADEM-PIWNICZNA ZDRÓJ-RYTRO-ST-NS

Ostatnie poprawki przed jazdą...

...przejazd przez mostek w Piwnicznej...

...granica...

...widok Tatr z Vabecu...

...jak zwykle w tym miejscu przerwa na jedzenie:)...

...następne 12% ,które na tej trasie jest  bardzo częste...

...chwilowy zjazd ,a za chwilkę następna 12:)

...w tym miejscu przerwa na jedzenie ,w pewnym momencie zrobiło się ciemno i wydawało się ze zaraz lunie,na szczęście jak szybko przyszło to tak szybko odeszło:)

...a rowery czekają aż skończymy  i wszystko lata bo tak wiało:)

...następna 12% ,tylko tym razem jazda w dół,ale przy powrotnej drodze to będzie wjazd,ale wiatr pchał to nie było tak najgorzej:)

...zdjęcie mapki ,na wszelki wypadek...

...ostatni wjazd i zjazd przed ruinami zamku,i widok na który buzia uśmiecha się od ucha do ucha:)

...ja i pozowanie,raz na ruski rok to mogę spróbować:)

...coraz bliżej celu:)...

...teraz to będę podziwiać  ruiny:)...

...chwila refleksji :)...

...już na Vabecu i zaczyna się robić ciemno,a nam został ostatni zjazd do Mniszka,więc szybko się ubieramy i jazda w dół:)...
Wyprawa udana,wietrzysko mi i Rafałowi dało w kość, 80km non stop pod wiatr,był moment co wątpiłam ze nam się uda dojechać,strasznie dużo jest na tej trasie 12%,już nawet straciłam rachubę ile :)