• Sprzęt Mix-orbea

Ranny ptaszek -Doliną Popradu

Poniedziałek, 27 lipca 2015 · dodano: 27.07.2015 | Komentarze 0

TRASA:NS-KAMIONKA MAŁA-KRÓLOWA POLSKA-BOGUSZA-FLORYNKA-POLANY-BEREST-PIORUNKA-KRZYŻÓWKA-MOCHNACZKA WYŻNA I NIZNA-TYLICZ-POWROŹNIK-MUSZYNA-ANDRZEJÓWKA-ŻEGIESTÓW ZDRÓJ-ZUBRZYK-PIWNICZNA ZDRÓJ-MŁODÓW-RYTRO-BARCICE-ST-NS

Wyjechałam rano o 4 ,i oprócz mnie nikogo jeszcze nie było:)

...nad ranem było jeszcze zimno,a że byłam troszkę zaspana więc nie chciało mi się szybciej jechać,nawet zastanawiałam się co ja tutaj robię:)

...gdy dojechałam do Boguszy to już było jasno...

...wjazd Piorunką  na Krzyżówkę...

...a tutaj widać wjazd na  Krzyżówkę od strony Łabowej...

...leśny zakład doświadczalny? -leśnictwo Kopciowa:)...

...zjazd Mochnaczką Wyżną,odkąd znalazłam tą drogę to się już nie pcham na Krynicę ,tutaj nie ma takiego ruchu:)...

...Tylicz wita i słonko również:)..

....Muszyna-i tablica informacyjna szlakiem turystycznym prowadzonym przez ruiny zamków w Rytrze,Muszynie ,Pławcu i Kamienicy-interesująca zapowiada się wyprawa:)...

...panorama mostu w Muszynie,który prowadzi na Piwniczną  Zdrój...

...jak zwykle w Andrzejówce przerwa na posiłek:)...

...Żegiestów Zdrój...

...pijalnia artystyczna w Piwnicznej Zdróju...

...źródełko...

...i ogromna szachownica:)...

...super szachy,,mnie by chyba  połamały zanim bym jednego podniosła:)...
Wyprawa rewelacyjna,w takie gorąca to jest najlepsze wyjście tak wcześnie pojechać,najgorsze jest to wstanie i na początku rozruszanie ,ale później to tylko jedna wielka przyjemność:)