• Sprzęt Jeko-orbeg

Małe Pieniny

Środa, 1 lipca 2015 · dodano: 01.07.2015 | Komentarze 0

TRASA:NS-ST-GABOŃ-PRZEHYBA-CZARNY SZLAK-SZLACHTOWA-ŻÓŁTY SZLAK-WYSOKI WIERCH-NIEBIESKI SZLAK-DURBASZKA-SKRÓCIK-NIEBIESKI SZLAK-SKRÓCIK-PRZEŁĘCZ ROZDZIELA-NIEBIESKI SZLAK-OBIDZA-CZERWONY SZLAK-SKRÓCIK-ROGASIOWY SZLAK-ROSTOKA RYTERSKA-RYTRO BARCICE-ST-NS

Schronisko na Przehybie

Którym szlakiem jechać-dzisiaj czarny szlak na Szlachtową...

...i jak zwykle może troszkę zniechęcić,ale to tylko tutaj na początku...

...później już tylko zachęca widokami:)...

...rewelacyjnie się jedzie przez te łąki-polecam...

i witać ładnie panoramę Małych Pienin...

Dawna Cerkiew Greckokatolicka pw. Opieki (Pokrowy) NMP (obecnie rzymskokatolicki kościół Matki Boskiej Pośredniczki Łask)

...połączenie żółtego szlaku z czerwonym...

...Wysoki Wierch i chwilkę przerwy ,a w tle Trzy Korony(po prawej stronie) z przodu Tatry, z lewej Wysoka a z tyłu Pasmo Radziejowej...

...od Wysokiego Wierchu trzymałam się niebieskiego szlaku,aż przed samą Wysoką wynalazłam skrót,którym przynajmniej sobie jechałam i dotarłam do tego drzewa-a za chwilkę jest Rez.Wysokie Skałki-które również ominęłam skrótem

...w dole jest baza namiotowa-rewelacyjna jest tam atmosfera-tydzień urlopu spędzam tutaj razem z diablicami:)

...nie mogło zabraknąć oczywiście stada owiec:)

...ciąg dalszy skrótu albo jak kto woli to szlak rowerowy,a ja mam przed sobą jeszcze kawałek drogi do zjazdu na Rostokę Ryterską...

...dzisiaj pożądane strumyki,niestety na tej trasie jest ich bardzo mało:(...

...Wysoka w całej okazałości:)...

...są momenty na tej trasie ,gdzie trzeba prowadzić rower:(...

...jak zwykle muszę zejść ze szlaku ,żeby odwiedzić to miejsce:)...

...widać że czas tutaj upływa:(...

...przeł. Rozdziela...

...po prawej czerwony szlak ,a ja wybieram się skrótem po lewej-który omija całą wspinaczkę na Wielki Rogacz-zwłaszcza w taki dzień jak dzisiaj gdzie słonko daje w kość,tyle było chmur, a jak na złość jak się wspinała na górę ,to wtedy słonko świeciło i nie było ani odrobiny wiatru:(...

..ten mój skrócik jest trochę zaniedbany,ale da się nim przejechać:)...

...i nawet widać Radziejową:)...

... zjazd do Rostoki Ryterskiej:)