• Sprzęt Jeko-orbeg

Przehyba

Piątek, 15 maja 2015 · dodano: 15.05.2015 | Komentarze 0

TRASA:NS-ST-GABOŃ-PRZEHYBA-CZERWONY SZLAK-ROSTOKA RYTERSKA-RYTRO-ST-NS

Dzisiaj kiepsko widać Tatry z Przehyby,z rana pustki przy schronisku:)

Jeszcze można spotkać na szlaku połamane drzewa,mam nadzieje że szybko to posprzątają :)

Przehyba po prawej,po lewej małe Pieniny,a daleko za chmurami to Tatry:)

Oprócz drzew połamanych, to pokazały się również spore kałuże -na szczęście nie lądowałam w nich:)

Po lewej szlak na Radziejową,a ja skręciłam w prawo....

....później w lewo...

...aż dojechałam do tego miejsca...

...a tutaj pełno drzewa,ale to nic.Usiadłam sobie wygodnie i patrze sobie na widoki,za chwilkę podjeżdża samochód i wychodzi leśniczy.Pyta się mnie czy ja jestem Maja Włoszczowska,ja mu na to że nie,a on :a to na trening,ja:a tak sobie pojeździć po górach,i w końcu odszedł taką miałam nadzieje.Za chwilkę podchodzi i podaje mi rękę :Ja jestem leśniczy(oczywiście po ubiorze się kapłam),ale nic ,to mu podaje również rękę i mówię: miło mi,w końcu odchodzi.A ja za chwilę się zbieram i znikam:) A taką miałam ochotę sobie w tym miejscu posiedzieć:)

Po lewej przełęcz Żłobki i do góry na Radziejową,a ja zmykam na Rostokę Ryterską....

...a zanim zjadę to chwilkę przerwy ,przynajmniej tutaj miałam chwilę spokoju od leśniczych:)