• Aktywność Wędrówka

Spacer po górach

Środa, 8 października 2014 · dodano: 08.10.2014 | Komentarze 3

TRASA:RYTRO-KORDOWIEC-NIEMCOWA-WIELKI ROGACZ-PRZEHYBA-GABOŃ

Wyjazd koło10  z Nowego Sącza postawionym autobusem,bardzo niemiłe zachowanie kierowcy autobusu jeśli chodzi o psy,ale nie miał wyjścia bo bilety były już kupione i zresztą miałyśmy jechać pociągiem.A później wsiadł jakiś stary piernik do autobusu i dopiero zaczął narzekać że to nie stodoła i  i jakim prawem psy jadą autobusem czy pociągiem.Moje diablice są już obyte jazdą pociągiem czy autobusem i są bardzo grzeczne,a konduktor już nas zna, bo jeździmy co tydzień pociągiem,więc nie zostałyśmy usunięte z autobusu ,tak jak myślał to kierowca i pożal się stary dojęty piernik.Jeśli psy są grzeczne to mają takie samo prawo jechać jak ludzie ,dzisiaj kaganiec to powinien założyć kierowca i stary piernik.
Dzisiaj udział w wyprawie brały : Lidzia,Ewa,Ja,Zoe,Sol i jej adorator:)

Zoe na Niemcowej:)

Coraz piękniej w lesie widać kolory:)

Niedaleko Wielkiego Ragacza i adorator Sol,który szedł z nami 15 km ,do samej Przehyby nas odprowadził:)

Zejście z Wielkiego Rogacza

Pomnik upamiętniający walki kurierów i partyzantów nowosądeckich w latach 1939-1945

Przehyba

giovanni
| 20:17 piątek, 10 października 2014 | linkuj Mój pies bardzo lubi jeździć autobusem z całymi oszklonymi drzwiami, bo może sobie świat po oglądać. :)
witched1
| 14:24 czwartek, 9 października 2014 | linkuj A to przecież nie żyjemy w czasach kamienia łupanego, żeby psy nie mogły jeździć autobusem:)
KAMAR14
| 13:09 czwartek, 9 października 2014 | linkuj Kto to widział żeby psy autobusem jeździły ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dykow