• Sprzęt Jeko-orbeg

Wycisk

Czwartek, 31 lipca 2014 · dodano: 01.08.2014 | Komentarze 4

TRASA:NS-JAMNICA PRZEZ GOLGOTĘ-MYSTKÓW -MSZALNICA-CIENIAWA-PTASZKOWA-KRÓLOWA POLSKA-KAMIONKA GÓRNA-NS

Pod wieczór szybki wypad razem z Rafałem,od tygodnia staram się jeździć mocniej i daje mi się to we znaki ,bo strasznie czuje mięśnie -ale to dobrze bo się wzmacniają:)
Ostatni podjazd ciężki ,ból nóg nie do wytrzymania ,ale muszę wjechać i udało się .Jednak musiał być odpoczynek bo nogi się po de mną uginały i strasznie się trzęsły .

witched1
| 17:36 poniedziałek, 4 sierpnia 2014 | linkuj Te bojowe psy to moje diablice i nie mogą być gorsze kondycyjnie od swojej pani:)
To ja wolę świeże powietrze, niż męczyć się w budynku,chociaż obok obwodnicy -to mam ale spaliny:)
KAMAR14
| 17:18 poniedziałek, 4 sierpnia 2014 | linkuj Niestety najczęściej widzę jak przejeżdżasz z okien Juki.
A te bojowe psy to co? ;)
witched1
| 18:59 niedziela, 3 sierpnia 2014 | linkuj Na obwodnicy to jeźdzę z psami,i czasem koło DAKO robię sobie małą rozgrzewkę ,jak wcześniej nigdzie nie pojeździłam.
To czemu się nie odezwiesz do mnie,chyba taka straszna to nie jestem:P
KAMAR14
| 17:54 niedziela, 3 sierpnia 2014 | linkuj Często widzę jak jeździsz drogą rowerową na obwodnicy i z wyglądu (pro) można spokojnie stwierdzić, że stać Cię na wykręcanie dużo lepszych średnich. Rafał może się nie obrazi jak go zostawisz na jakimś podjeździe ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sobot