Słowacja-dzień drugi

Niedziela, 8 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 2

Trasa:...Hybe-Vychodna-Vazec-Tatranska Strba-Strbske Pleso-Vysokie Tatry-Spisska Bela-Stara Lubovnia-Mniszek nad Popradem-Piwniczna Zdrój-NS

Widok z miejsca w którym spaliśmy ,obyło się bez pobudki.A spaliśmy między autostradą a drogą ekspresową:)

Spaliśmy dokładnie koło tego słupa:)

Coraz jaśniej i można jechać,chociaż poranek był ciężki.Nad ranem był przymrozek więc wszystko było białe.A mi tak spadł cukier ,że póki nie wypiłam coli, to strasznie kręciło mi się w głowie ,że ustać nie mogłam a o jeździe to już nie było mowy.

Brama do cmentarza ,a po drugiej stronie zrobiliśmy sobie przerwę na śniadanie:)

I znowu jesteśmy przy Wysokich Tatrach:)

I wybieramy się w to miejsce ,czyli Strbske Pleso:)

Wysokie Tatry:)

To jest rewelacyjny podjazd do Strebskiego Plesa:)Szosowcy to tutaj mają jak w raju:)

Wjazd do Strebskiego Plesa:)

Chwilkę przerwy przy małym stawie...

...gdzie wypatrzyły nas kaczki...

...i dostały od nas bułkę,one są gorsze niż moje diablice:)

Mapka Słowacji

I jezioro w Strebskim Pleso

I widok Tatr z jeziora:)
I na tym kończę zdjęcia, bo aparat mi się rozładował jak na złość.
Po tej wyprawie to jedynie strasznie mnie bolał tyłek, myślałam że już nie dojadę, zresztą Rafała też.Pogoda była wyśmienita,zresztą wszystko udało się rewelacyjnie:)